«جام‌جم» در گفت‌وگو با کارشناسان از عملکرد تلویزیون در رمضان و نوروز گزارش می‌دهد

نوروز ماندگار تلویزیون

مخاطبان صدا و سیما در دو هفته اول بهار امسال، ۱۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۳۹
تعداد بازدید : 15

رشد ۱۱ درصدی مخاطبان رسانه ملی تا پایان زمستان ۱۴۰۲ و رشد حدود ۱۵ درصدی مخاطبان صدا و سیما در دو هفته اول بهار ۱۴۰۳ موضوعی که در دیدار رئیس صدا و سیما با جمعی­ از هنرمندان مطرح شد.

تنوع موضوعی، محتوایی و جغرافیایی ویژه برنامه‌های سحر و افطار رسانه ملی در ماه مبارک رمضان نظیر «زندگی پس از زندگی» و «محفل» همچنان محبوب و پیشتاز است.

بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ویژه برنامه‌های سحر و افطار در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد مخاطب داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها